Lényegében 3+1 főcsoportra bonthatjuk egy weboldal tartalmát: szöveg, kép, videó + adat.
A legtöbb ember számára a szöveges tartalom jelenti a legnagyobb kihívást, de csak azért, mert rettentő nehéz jó szöveget írni. Bár manapság egyre kevesebbet olvasunk és nem is szeretjük, ha hosszadalmas írásokkal rabolják az időnket, a szöveg még mindig erős információ közvetítő hatású.
Ha nincs időd tartalmat létrehozni, segíthetünk benne, tájékoztatást az egyéb szolgáltatásoknál találsz.
Kép esetében több lehetőség van. Megvásárolt fotókat csak módjával érdemes használni, többnyire hátterekhez vagy hangulatképekhez alkalmasabbak. Egy weboldal csakis a saját fotóktól lesz egyedi, szerencsére azonban elég fél-profivá válni egy jó fényképezőgéppel és érzékkel. Az internetre viszonylag könnyen készíthető nagy felbontású, részletgazdag kép. Vannak speciális képalapú tartalmak is, mint amilyen egy virtuális lemodellezés, amely képek egybefűzött sorával kelt térbeli érzetet.
A videós tartalom töretlenül terjed és jó oka van. Mindent könnyebb bemutatni egy mozgó képen, nem beszélve a 3D videós illetve a drónokkal készített felvételek lehetőségeiről. Ehhez valamivel kifinomultabb érzék és jóval erősebb felszerelés kell, mint a fényképek készítésénél. Itt már érdemes lehet erre szakosodott szolgáltatást igénybe venni. A videós tartalom hátránya a fájl mérete, mivel még egy tíz másodperces anyag optimalizálva is jóval nagyobb mint egy kép maximális megengedhető mérete. A multimédiás állományokat persze streamelhetjük külső videómegosztón keresztül is, csak ilyenkor számolni kell egy újabb kapcsolattal. A következő generációs mobil adatátviteli hálózatok elterjedésével a lehetőségek természetesen nőni fognak.
Speciális tartalom az adat. Az adatok használatával lehet igazán összetett funkciókat létrehozni. Minél több és pontosabb, annál jobb. Segítségükkel személyre szabható szolgáltatásokat és termékeket kínálhatunk. Adatokat mi is létrehozhatunk, de a legoptimálisabb megoldást csak kívülről jövő adatok kombinálásával lehet elérni, pl.: ügyfelektől, környezetből, külső adatbázisból.